Neden TBSOkullarımızMezunlarımızİletişim Formu
Medya GalerileriMezun/Veli GörüşleriİK
.
  • HAKKIMIZDA
    • Hakkımızda
    • Vizyon ve Misyon
    • Neden TBS
    • TBS Danışma Kurulu
    • Akreditasyonlarımız
    • Basında TBS
    • Veli Görüşleri
    • İnsan Kaynakları
    • Medya Galerileri
    • Sosyal Sorumluluk
    • Prens Edward'ın Ziyareti
  • AKADEMİK
    • Tarabya İlkokulu
    • Tarabya Ortaokulu
    • Tarabya Anadolu Lisesi
    • IGCSE
    • A-Level Programı
    • A Level Nedir
    • Cambridge CIE Nedir
    • Burslar ve Ücretler
    • TBS Öğrenci Gelişim Departmanı
    • Akademik Destek
    • TBS Akademik Takvimi
    • Üniversite Danışmanlığı
    • Okul Kuralları
    • TBS Online Katalog
    • İletişim Formu
    • TBS Aile El Kitabı
    • Ön Kayıt Formu
  • TBS BAŞARILARI
    • Prens Edward TBS Öğrencileriyle
    • Kraliyet Ziyareti
    • Mezunlarımız
    • Sokrates Ödülü TBS'nin
    • Dünya Girişimcilik Ödülü
    • Model Birleşmiş Milletler
    • Avrupa İkincisi Berra
    • Erasmus+ Projesi
    • TBS Tenis Milli Takımında
    • Eskrim Şampiyonluğu
  • SANAT & SPOR
    • Sanat & Müzik
    • Galeriler
    • Spor ve Aktiviteler
    • Öğrenci Kulüpleri
  • ETKİNLİKLER
    • Konuk Üniversiteler

      • Regent's University, UK
      • Üniversiteler Haftası
      • Britanya Üniversiteleri
      • La Rochelle FRA
      • Bocconi Univeristy, ITA
      • Florida ve Houston
      • University of Glasgow
      • MCPHS USA
      • Avrupa Üniversiteleri
    • Sosyal Projeler

      • Dilekler Gerçek Oluyor I
      • Dilekler Gerçek Oluyor II
      • Dilekler Gerçek Oluyor III
      • Dilekler Gerçek Oluyor IV
      • Dilekler Gerçek Oluyor V
      • Dilekler Gerçek Oluyor VI
      • Okul Aile Birliğimizin Projeleri
      • UNICEF'e Destek Konseri
      • Çocuklar İyi Olsun Diye
      • Rehber Köpekler Derneği
    • Panel ve Fuarlar

      • Istanbul Workshop I
      • Istanbul Workshop II
      • Istanbul Workshop III
      • Istanbul Workshop IV
      • TBS NCUK Panel
      • Üniversiteler Fuarı I
      • Üniversiteler Fuarı II
      • Başarı Hikayeleri I
      • Başarı Hikayeleri II
      • Başarı Hikayeleri III
      • Başarı Hikayeleri IV
      • Başarı Hikayeleri V
      • Başarı Hikayeleri VI
      • Başarı Hikayeleri VII
      • Başarı Hikayeleri VIII
      • Başarı Hikayeleri IX
    • Okul Dergileri

      • TBS TIME Dergisi
      • Kraliyet Ailesi Ziyareti
  • İLETİŞİM
  • RANDEVUAL
  • KAYITOL

TARABYA OKUL ÖNCESİ VE İLKOKULU

  • Akademik
  • Tarabya İlkokulu
  • Tarabya İlkokulu
    • Tarabya Ortaokulu
    • Tarabya Anadolu Lisesi
    • IGCSE
    • A-Level Programı
    • A Level Nedir
    • Cambridge CIE Nedir
    • Burslar ve Ücretler
    • TBS Öğrenci Gelişim Departmanı
    • Akademik Destek
    • TBS Akademik Takvimi
    • Üniversite Danışmanlığı
    • Okul Kuralları
    • TBS Online Katalog
    • İletişim Formu
    • TBS Aile El Kitabı
    • Ön Kayıt Formu

    YENİKÖY KAMPÜS TARİHÇESİ

    TBS Yeniköy İlk Okulu Yeniköy'ün simgesi Yeniköy Azınlık Okulu olarak bilinen tarihi binada hizmete 2015 yılında girmiştir.

    Bina 1872 yılında sadece kız öğrencilerin eğitim alması amacıyla açılmış olup, 1950 yılında geçirdiği yangın nedeniyle kullanılamaz hale gelmiştir. 1954 yılında bölgenin mahalle halkı birleşip kendi imkanları ile restore ettirmişler ve 1980'lerin başına kadar da bina karma ilkokul olarak eğitim vermiştir. 1980-2015 tarihleri arasında bakımsız, metruk ve yıkılmaya terkedilmiştir. Bina 2015 yılında Tarabya İngiliz Okulları tarafından alınıp restore ettirilmiş ve bu tarihten itibaren TBS Yeniköy İlkokul kampüsü olarak yeniden eğitim vermeye başlamıştır.

    Okul Öncesi

    Anasınıfımızda kurum olarak hedefimiz 4 yaştan itibaren öğrencilerimiz için eğlenceli olmakla beraber duygusal ve zihinsel gelişime en uygun ayrıca kendilerini güvende hissettikleri bir ortam yaratmaktır. Bunu yaparken de öğrencilerimizin eğitim sürecinde geleceklerine olumlu bir bakış açısı yaratmayı da hedef alıyoruz. Anaokul yıllarında, çocukların yeni koşullara ve durumlara alışmasını sağlarken okulda geçirdikleri zamanı eğlenceli bir hale getiriyoruz. Bunu yaparken çocuklarımızın bireysel gelişim ihtiyaçlarını karşılaması gerektiğini de unutmuyoruz.

    Bu süreç içinde en önemli olan öğrencilerimizin temel becerilerini geliştirebilmeleridir. Öğrencilerin bu becerileri en üst düzeyde geliştirmeleri için öğretmenlerimiz tarafından her türlü destek sağlanır çünkü bu yaşlarda becerilerin geliştirilmesinin gelecekteki başarıları açısından önemi çok büyüktür. Öğrencilerimizin başarıları gerektiği gibi takdir edilerek gelişimlerine hız kazandırılır. Bu nedenle her sınıfta iki öğretmen görevlendirilir. Bir başka nokta da, fiziksel ve ruhsal ve sosyo-duygusal sağlığın gelişmesinin tesislerimizi planlarken en önde tutulmuş olmasıdır. Öğrencilerimizin davranışlarının en iyi şekilde geliştirilmesi için sevgi ve anlayışa dayalı bir disiplin sistemi uygulanır.

    İlkokul

    Okulumuz beceri temelli bir eğitim modeli üstüne kuruludur. Amacımız, öğrencilerimizin uygulayarak, yaşayarak, gerçek kurgusal yaşantılar içinde problem çözmelerine olanak sağlayarak gelişimlerini desteklemektir. Bu süreçte oluşturulan akademik ve sosyal programda her öğrencimizin; eleştiren, sorgulayan, risk alan, problem çözen, yaratıcı bireyler olmaları için öğrenme ortamları oluşturulur. Belirlenen bu hedefler akademik ve sosyal program içinde karşılığını bulur. Dersler proje tabanlı olarak ve yaratıcı dramanın yöntem boyutu ön planda tutularak işlenir, öğrencilerin ilgi alanları, yetenekleri ve gelişim düzeyleri de bu çalışmalara yön verir.

    Güçlü bir akademik programın yanı sıra, yapılandırılmış bir sosyal programla da öğrencilerimiz desteklenir. Her öğrencimizin iyi bir sanat alımlayıcısı olması için gerekli koşullar sağlanarak, öğrencilerimizin farklı sanat dallarıyla iç içe olmaları ve estetik algılarının gelişimi önemsenmektedir. Farklı spor etkinlikleriyle öğrencilerimizin bedensel gelişimleri desteklenirken aynı zamanda disipline dayalı spor kültürünün alt yapısı oluşturulur.

    Okulumuzda iki ana dil programı uygulanır. Her öğrencimizin İngilizce ve Türkçe yeterliliği birinci önceliğimizdir. Türkçe ve Türk kültürü dersleri dışındaki tüm dersler İngilizce olarak yürütülür. İki dilin yanı sıra güçlü bir ikinci yabancı dil programı ana sınıfından başlayarak yapılandırılmış bir biçimde uygulanır.

    Okulumuz belirli etik değerler üstüne kuruludur. Her öğrenci bir bireydir ve okulun işleyişinde söz hakkına sahiptir. Okulla ilgili alınacak her kararda öğrencilerin düşünceleri önemsenir. Tüm paydaşlarımızla açık ve dürüst bir ilişkiyi önemseriz. Eleştiri kültürünü destekleriz ve yapıcı eleştirilerin okul gelişimine katkı sağlayacağını biliriz. Okul yönetimince alınan her kararda birinci önceliğimiz öğrencilerimizdir ve bu ilkeden asla vazgeçmeyiz. Okulda belirli bir disiplin politikası vardır ve belirlenen okul kurallarına herkesin uymasını bekleriz. Özel hayat ve özel alan önemlidir ve özeldir, okuldaki her bireyin buna saygı duymasını bekleriz. Evrensel değerler (saygı, eşitlik, paylaşımcılık, hoşgörü) ilkesinde eğitim-öğretim yaşantısını biçimlendiririz. Çok farklı kültürlerden öğrencilerimizin olduğu okulumuzda bu durumu kültürel zenginlik olarak görürüz.

    Akademik kadromuz kendi alanlarında uzmanlaşmıştır. Tüm öğretmenlerimiz, öğrenmeye açık ve kendi akademik alanlarındaki gelişmeleri takip eden bireylerdir. Akademik kadorumuzu oluştururken bizimle çalışan arkadaşlarımızın heyecanlı olmaları birinci önceliğimizdir.

    Okulumuzda her seviyeden bir şube bulunmakatdır. Sınıf öğrenci sayılarımız en fazla on beş olabilir. Bu sistemde amaç her öğrencinin bireysel akademik ve sosyal gelişimlerini takip ederek sürece dayalı eğitimde hiç bir öğrencimizin sistemde kaybolmamasını sağlamaktır. Öğrenme parmak izi kadar bireyseldir. Biz de öğrencilerimize farklı öğrenme olanakları sunmak için farklılaştırılmış eğitim anlayışını benimseriz. Biz öğrencilerimizin öğrenme sürecinde “farklılıkları farketmesini sağlamak” yerine, kendisinin ve başkalarının ihtiyaçlarını temel alarak “farklı olma cesareti” göstmelerine olanak tanıyoruz.

    Akademik programımız İngiliz eğitim sistemi ile Türk eğitim sisteminin ilkokul kazanımlarının kaynaştırılması ile oluşturulmuştur. Uyguladığımız programla ilgili ayrıntılı bilgiler için http://www.cie.org.uk/programmes-and-qualifications/cambridge-primary/cambridge-primary/ web sitesini inceleyebilirsiniz.

    Yeniköy Campus

    TBS

    AKREDİTASYONLARIMIZ

    Academic Union
    TSE-COVID19
    ucas-accredited
    british-chamber-of-commerce
    the-duke-edinburgh
    ncuklogofoto
    Cambridge
    MEB
    europe-business-assembly
    mais

    HAKKIMIZDA

    HakkımızdaVizyon ve MisyonNeden TBSTBS Danışma KuruluAkreditasyonlarımızBasında TBSVeli Görüşleriİnsan KaynaklarıMedya GalerileriSosyal SorumlulukPrens Edward'ın Ziyareti

    AKADEMİK

    Tarabya İlkokuluTarabya OrtaokuluTarabya Anadolu LisesiIGCSEA-Level ProgramıA Level NedirCambridge CIE NedirBurslar ve ÜcretlerTBS Öğrenci Gelişim DepartmanıAkademik DestekTBS Akademik TakvimiÜniversite DanışmanlığıOkul KurallarıTBS Online Katalogİletişim FormuTBS Aile El KitabıÖn Kayıt Formu

    TBS BAŞARILARI

    Prens Edward TBS ÖğrencileriyleKraliyet ZiyaretiMezunlarımızSokrates Ödülü TBS'ninDünya Girişimcilik ÖdülüModel Birleşmiş MilletlerAvrupa İkincisi BerraErasmus+ ProjesiTBS Tenis Milli TakımındaEskrim Şampiyonluğu

    SANAT & SPOR

    Sanat & MüzikGalerilerSpor ve AktivitelerÖğrenci Kulüpleri

    ETKİNLİKLER

    Konuk ÜniversitelerSosyal ProjelerPanel ve FuarlarOkul Dergileri
    Tarabya British SchoolsGizlilik PolitikasıTüm Hakları Saklıdır ©2018